Laseroterapia

Oferujemy Państwu dodatkowo wsparcie terapii przez zastosowanie lasera diodowego Dentsply Sirona, wykorzystującego 3 długości fali, w zależności od wskazań.

Leczenie laserem pozwala nam na znaczną poprawę efektów leczenia przewlekłych periodontopatii ( tzStomatologia dzieciecaw. paradontoza ), poprzez zwiększenie efektywności zabiegów higienizacyjnych, sterylizację kieszonek przyzębnych, wzmocnioną efektem biostymulacji tkanek ( czyli pobudzaniem komórek do wzrostu i rozwoju czyli przyspieszeniem odnowy tkanek ).

Za pomocą lasera leczymy:

1. Przewlekłe zapalenie przyzębia - efekt wspierający terapię
  2. Opryszczkę - w zależności od etapu, na którym świecimy laserem uzyskujemy albo wycofanie się objawów opryszczki albo szybkie zagojenie zmiany i wytworzenie się strupka. Przy kilkakrotnym powtórzeniu zabiegu częstym efektem jest długoczasowe ( nawet do kilku lat ) wycofanie opryszczki w fazę utajoną ( tzn że opryszczka " nie wychodzi " , nie ujawnia się )
  3. Przewlekłe bóle związane ze zwyrodnieniem stawów skroniowo-żuchwowych - wspierająco dla leczenia podstawowego, biostymulacja
  4. Chirurgicznie - możemy bezkrwawo, bez skalpela i szycia, wykonać zabiegi podcięcia wędzidełek, plastyki dziąseł ( gingiwoplastyka ) , usunięcia narastającego dziąsła w przypadku ósemek
  5. Efekt sterylizacji i biostymulacji używany jest przez nas w celu załagodzenia bólu po zabiegach chirurgicznych, usunięciu zębów oraz towarzyszącego aftom

Użycie lasera do zabiegu zawsze zawarte jest w cenie zabiegu.

Pojedyncze sesje / wizyty w cyklu naświetlań laserem kosztują od 50 do 100 zł

Zapraszamy