Usuwanie ósemek

Obecność zatrzymanych zębów mądrości niesie ze sobą ryzyko wystąpienia objawów i dolegliwości takich jak zapalenie okołokoronowe spowodowane ich trudnym położeniem i anatomią, a także próchnica obejmująca ósemki częściowo zatrzymane.W takich przypadkach konieczne jest usunięcie przyczyny stanu zapalnego czyli ekstrakcja zęba.usuwanie osemek szczecin

Często usunięcie trzecich zębów trzonowych jest powiązane także z leczeniem ortodontycznym. Zazwyczaj dotyczy to zębów, które są całkowicie zatrzymane w stadium tak zwanych zawiązków zębowych.

Niezależnie od przyczyny, usunięcie zęba jest zazwyczaj zabiegiem , który wiąże się z większym ryzykiem stresu niż normalne leczenie stomatologiczne, Ola_miniatura.jpgdlatego a naszym gabinecie dbamy o to aby przebiegał on bezboleśnie i jak najmniej traumatycznie.

Jest to możliwe dzięki zastosowaniu chirurgii piezoelektrycznej. Posiadamy sprzęt najwyższej klasy Piezotome Cube Acteon, który pozwala na uzyskanie maksymalnie jak najmniejszej inwazyjności zabiegów.

W celu polepszenia komfortu naszych pacjentów, a także większej skuteczności prawidłowego i szybszego gojenia ran po usunięciu zębów stosujemy osocze bogatopłytkowe PRF. Dzięki czynnikom wzrostu zawartym w osoczu po uprzednim odwirowaniu go z krwi pacjenta uzyskujemy optymalny efekt gojenia, zmniejszając nieprzyjemne dolegliwości, które towarzyszą bardziej skomplikowanym zabiegom.

Przed każdym zabiegiem konieczne jest wykonania badania radiologicznego – pantomogramu w celu dokładnego zaplanowania przebiegu zabiegu. Badanie to wykonujemy w naszym gabinecie za pomocą aparatu znanej i cenionej na świecie marki Kavo.